Več o tem, kaj je CPM in kako se uporablja pri spletnem proračunu
Kaj pomeni CPM?
CPM stoji za Cost Per Mille, in je še en način, da poveste Cost Per Thousand.
V tem primeru je 1.000 oglasnih vtisov na spletni strani. Ne sme se zamenjati za druge podobne, vendar različne, izraze, vključno s CPC (cena na klik) in CPA (stroški na akcijo / pridobitev).
Kaj je oglasni vtis?
Včasih znan kot pogled ali pogled oglasa, je en prikaz oglasa enakovreden oglasnemu strežniku, ki se kliče kot odgovor na zahtevo strani iz uporabniškega brskalnika. To je to, in to je vse. Nekateri ljudje napačno mislijo, da so prikazi oglasa oglasi, ki so bili uporabniku prikazani (ali jih opazijo ali ne), na spletnem mestu ali drugem spletnem mediju. To je dejansko nepravilno.
Na žalost to pomeni tudi, da so statistični podatki o oglasnih oglasih pogosto napačni ali celo goljufivi. Do 15 odstotkov časa so prikazani oglasi napačni. Nato so prikazi oglasov iz bota prometa (bot je samodejen del programske opreme, ki ga lahko uporabite za povečanje števila prometa ali oseb, ki ne uporabljajo SPAM-a), kar pomeni, da noben fizični uporabnik kdaj ni imel možnosti videti oglasa.
Približno 60 odstotkov prometa oglasov prihaja iz teh botov. In nazadnje, obstaja goljufija v oglasu. V tem primeru brezvestni uporabniki skrivajo oglase za drugim oglasom, ki oglaševalska omrežja preusmerjajo v oglase z višjimi CPM-ji na spletno mesto. To povečuje tudi število prikazov oglasov, s čimer oglaševalcem stane še več.
Več o tem lahko preberete v tem odličnem članku Reid Tatoris.
Kako CPM razčlenjuje stroške oglaševanja na vaši spletni strani?
Recimo, da imate spletno mesto in jo želite uporabiti za prikazovanje oglasov in zaslužite mesečno za mesec. No, vi boste morali sedeti in ugotoviti, kakšen mesečni dohodek boste zadovoljni. Če je vaše spletno mesto novo in ima razmeroma malo prometa, ne boste zaslužili veliko denarja, zato bo vaš CPM zelo nizek. Če ima vaše spletno mesto veliko prometa, bo CPM višji.
Obstajajo dve različni stopnji CPM - fiksni in spremenljivi. Fiksne cene so lažje delati, ker imate določeno vrednost, da bi nasprotovali prikazanim oglasom. Z različnimi CPM-ji je malo težje delati in te stopnje se bodo razlikovale glede na temo spletnega mesta, državo, v kateri ste, oglaševalec in tako naprej.
Dajmo nekaj hitro matematiko. Imate spletno stran in povprečno je 40.000 obiskovalcev na mesec, s skupno 120.000 ogledi strani na mesec. Kakšna je vaša spletna stran za vas?
No, na CPM v višini 5 evrov (kar je nekoliko nad povprečjem za leto 2017), bi ga izračunali tako:
120.000 / 1.000 = 120
120 x CPM $ 5 = $ 600
Več od tega, da je za 12 let in gledate na spletno stran z vrednostjo 7.200 dolarjev prihodkov od oglasov na leto.
Ko menite, da je nekaj milijonov ogledov strani nekaj spletnih mest na voljo vsak mesec, si lahko ogledate, kako lahko dobičkonosno CPM trženje za nekatera spletna mesta. Dejansko najuspešnejši prispevki za YouTube ustvarijo milijone dolarjev vsako leto samo od prihodka od oglasov, ki ga YouTube zbira s svojih strani.
Kako in kje dobiti promet z oglaševanjem v storitvi CPM
Če ste prebrali vse zgoraj navedeno in se zanimate za ustvarjanje prihodka od CPM prek vaše spletne strani, je naslednje logično vprašanje "Kje naj začnem?"
Ne boste mogli samo pristopiti k podjetjem in jih prosite, naj začnejo objavljati oglase na vaši spletni strani. Obstajajo spletne strani in podjetja, zgrajena okoli storitve za promet na mesta, kot je vaša, in jih je zelo enostavno začeti z.
Nekateri izmed najboljših, ki jih želite začeti, so:
- UberCPM
- AdBuff
- Media.Net
- Criteo
- Technorati
Ustvarite račune z nekaj od njih in preizkusite. Ko najdete program, ki dopolnjuje vašo spletno stran in prinaša dobre prihodke, se z njim držite.